Fogadalom

2008.01.29. 17:32

Kedves Blogom, Olvasó!

Egy hete kezdtem. És eredményes. Csak eltökéltség kellett és bízalom magamban.

Almaecet (gyógyszerformában), egy kis torna (tőlem szokatlan módon), kevesebb kaja (nincs pénzünk rá), jó zene (amit már frissíteni kell), és kitartás (olyanom is van ám:D)

Hogy mindezt miért?

Nem pasiért. Nem is a nyár miatt. Sőt a fürdőruha és a rövid szoknya se érdekel. Pusztán magam miatt...és rátett még egy lapáttal az Otto katalógus.

Nem tehetek róla...nő vagyok...Annyi cuki ruci volt benne...de az én méretem megfizethetetlen:S De ha elérem az álom méretet..amit persze nem mondok el:P pusztán híúságból. Szóval az álom méret...nyárra csini csajszi leszek.

Már látom magam, ahogy szoknyában, topban és szandiban megyek dolgozni, süt rólam, hogy jól érzem magam a bőrömben és egy magabiztos nőt látnak majd. Bezony a cél ez. Kicsit faragni a hasból, a sonkából is, és a kofert is kicsire cserélem, mert kisebb ruha kis koferba fér. Lehet, hogy nagy koferbe jó csomagolni, de a kicsi könnyebb.

Szóval, csak egy hete csinálom... nem várok hirtelen eredményt...de egy kiló már lement. Ez nálam már valami. Mivel az elmúlt hónapokban inkább csak felcsússzant. De most lefelé vette az irányt.

Hello, csini csajszi vagyok, és egy magabiztos nő egyszemélyben.

Túl egosnak hangzik tudom, de igazából, csak emlékeztetem magam, miért is csinálom. Ha azt akarom, hogy jól érezzem magam, akkor tennem is kell valamit érte.

Jó nem szilveszterkor fogadtam meg...de könyörgöm, máskor is lehet fogadalmakat tenni. Még évközben is. (ebben már gyakorlott vagyok)

A másik fogadalmam: a cigi. Csak azértis le fogok szokni. Azt hiszem ez lesz a legnehezebb. Tudom a fogyókura és a leszokás együtt nagyon nehéz, de én egy "fasza csaj vagyok" és sikerülni fog....remélem.

Szóval kedves Olvasó...várom biztató szavaidat:D

 

Szombaton volt a buli Dorynál.

Én tényleg jól éreztem magam...bár volt egy másfél óra, amikor nem. De erről csak én tehetek...vagyis nem. Erről csak a tequila tehet. Egy egész üveg Sierra tequila.

Elültünk a földre és 4-en lányok benyakaltuk. Pedig a felénél felálltunk és kimentünk cigizni. Akkor kellett volna abbahagyni. Még poénkodtunk is, hogy ha megittuk, elmegyünk mégegyért. Nos, az üveg végénél erre nem voltunk képesek...hála a jó égnek. Sose fordult még elő eddig velem. Mindig tudtam mértékletett tartani. Sose léptem át a határt ennyire. A lényeg az, hogy Vé a hajamat fogta, míg én a wc kagylót. Annyira ciki volt. mindenkitől bocsánatot kértem. És a legrosszabb még csak ezek után jött. Eldöltünk a földön...oldalt fekve úgy éreztem kirepülök a világból. Ha meg a hátamra feküdtem, kapaszkodnom kellett a szönyegbe. Sose voltam ennyire rosszul. Eszméletlen. 1 órás "csendes pihenő" után felketünk. Addigra megjöttek a többiek is. Csomó ismeretlen srác...18-19 évesek. Édesek voltak, ahogy kérdezgették: -Jól vagy?

Felkelés után probáltam mégegyszer bejutni a mosdóba...de tele volt....és ha spuri van, akkor spuri van. Szóval nem akartam a konyha kövére tacsolni, így meglátogattam a teraszt...szerencsére semmi konrkét nem jött. Egy-két köpés után képes voltam megszólalni. DE NEM HÁNYTAM ODA!!!

Azután minden rendben volt. Alkohol közelébe se mentem, nem akartam kisérteni a "múltat". De víz viszont fogyott.

Jó volt látni a többieket.

Volt egy szupi élményem is. Ez naon megmaradt bennem. Amíg élek nem felejtem. Szóval (nem nevezem meg) bejött a szobába és kereste a kabárját...hajolgatott egy sort az orrom előtt...én meg olvadtam...szerencsére még idejében felállt(kiegyenesedett) és kiment, különben biztos beleharaptam volna abba a formás pop....

Még egy emlék...ez rémes, miket el nem felejtek. Eddig is volt már "dolgom" a lányokkal...na de amit az O-val tettünk...Jesszus, smároltunk...nem kicsit nagyon. De azért megkérem még a másik felet is...lehet, hogy álmodtam...

NEM VAGYOK LESZBI!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr11316673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása