Képtelen

2010.02.24. 17:47

A fenébe is. Rossz. Képtelen vagyok a szemébe nézni. Képtelen vagyok rámosolyogni,  mert attól félek, hogy azt hiszi. De nem!!! Bármit tennék is...az hiszem, képtelen vagyok megmenteni ezt a barátságot. Képtelen vagyok felszabadultan bárkivel is beszélni, beszélgetni, mert csak arra tudok gondolni, nehogy elbőgjem magam. Képtelen vagyok abbahagyni az önsanyargatást, önkínzást.

Néha elgondolkodom, olyan dolgokon, hogy mi lett volna HA. Pedig a múlton már nem tudok változtatni, és képtelen vagyok a jövőmet látni. Mintha a másnap csak egy ködös emlék lenne. Olyannyira ködös, hogy az orromig sem látok. Hol van már a tegnap, és hol van még a holnap. Azt sem tudom igazán mit fogok csinálni fél óra múlva.

Olyan vagyok mint egy régi, megkopott láncon függő óra. Amit még dédpapa használt, de az unokák egy dobozba tették, mert mégicsak egy emlék. De senki nem fényesíti, senki nem húzza fel, csak magában ketyeg, amíg tud. Tik-tak. De félek, hogy ha sokáig nem húznak fel, az utolsókat ketyegem, és onnantól már sem a fényesítés, sem a becézgetés nem segít. Onnantól kuka.

Régi mosolygós képem megkopott, és már nem vagyok önmagam. Mintha más életét élném. Mert én nem ez vagyok. Én nem ilyen vagyok. Én olyan vagyok aki élvezi az életet, aki mosolyog, viccelődik, csacsog. Mi történt, hol és mikor keződött. Ha tudnám, ha látnám, akkor rá jönnék a nyitjára, és fel tudnám dolgozni. Hogy újra a régi legyek. 

Ma holnap negyed évszázados leszek, és észre sem vettem. Hova lett? Mikor repültem át az időt? Ez az igazi időutazás, amikor észre sem veszed és megint öregebb lettél. Sokkal öregebb. Jójó nem negyven éves vagyok, de én valahogy lemaradtam. Valahol a kamasz korban ragatam. Közben a testem átrepült a felnőtt évekbe. A fenébe is! Miről maradtam le? 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr711787285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása