Numb!

2008.06.04. 12:19

Üdv Kedves Blogom, Olvasó!

Tudom rég írtam...majd egy hónapja.

A buli jól sikerült. Legalábbis ezt a visszajelzést kaptam.

Megint Step Up lázban égek. Állandóan a zenéjét hallgatom. Próbálom a netről letölteni a második részt (mivel nem láttam), de egyszerűen, én túl "hülye vagyok hozzá". Nem megy. Most az ismerőseim közt kutattok, hátha valakinek megvan. De egyenlőre úgy vagyok vele, hogy az első részt nehéz lesz ÜBERELNI!

Munkát keresek. Igen, már megint:( Megvan még a hi-tec nél a munka, csak naon keveset fizet. Abból nem lehet megélni. Szóval nyitott szemmel járok! Várom az ajánlatokat:D

Jövőhéten lemegyünk a nővéremékhez Balcsira. 4 nap balcsi, nap, pihi. Alig várom:D

Vettem egy új fürdőrucit...nagyon édi...cuki, cép, stb. Persze az én "habtestemen" nem úgy mutat, ahogy kellene...de ha behúzom a hasam és eltakarom a popsimat és a lábaimat, igen jól mutat még rajtam is. Anyunak is vettem egyet, így bebiztosítottam, hogy lejöjjön velem a partra:D Tudom, hogy szereti a balcsit, és rég volt már fürdeni. Neki is jár egy kis barnulás.

Jővö hónapban meg másfél hetet leszek balcsin. Nővéreméknél szombattól szerdáig, utána Siófokon a barátaimmal szerdától szerdáig...vagy amig a pénzünk tart. Már várom. Tavaly le kellett mondanom a munka miatt. Most meg van szervezve, így gondom nem lesz. Hacsak addig nem kapok valami más munkát. Részmunkaidő is érdekel:D

Szóval ez a nyár terve. Kicsit élvezni akarom. Mást is csinálni, mint dolgzoni és uncsizni. Bulizni, szórakozni, ismerkedni akarok! Pasizni. Élni!

egy apró megjegyzés...hiányzik Hiró!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr74503009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása