Csak nektek!

2010.09.01. 21:24

Üdv, Kedves Naplóm, Olvasó!

Ismét írok, mert már fűnek-fának igértem, hogy fogok. Még akkor is, ha nincs nagyon miről írnom. Hisz a blogom kezdete egy életfejezethez tartozik, ami bár lezárult, de hát Istenem, attól még lehet írni, nem?

Nem vagyok depis. Most inkább izgatott vagyok. Az egyik legnagyobb Mobil cégnél dolgozom főügyfélszolgálaton. Vagyis még csak tanulom, de nemsokára teljes értékű tag leszek.

Idén nyáron megint voltunk Szabadin. És Siófonok is. És persze nem hagytuk ki a La Siesta-t sem. Lett egy új kedvencünk is. Cuki fiú. 3 órába telt de megtaláltam. És mély döbbenet, arab a lelkem:) Naná, hogy bejelőltem ismerősnek, hamár 2 éjszakát "vele töltöttem". Merthogy Ő egy bárpultos. 3 óra, hangoztattom, amit a gép előtt kellett töltenem, hogy megtaláljam. Tamás meg csak annyit mondott keressm meg neki a Vicces lányt, én meg gondolva, hogy újabb 3 óra lesz nehezen mentem bele. 2 percbe telt, hogy megtaláljam. Piszok nagy mázlija van. Szóval, akit érdekel eme emberek személye, és ezeken felül a többieké, mint Ördög, vagy a kopasz srác, esetleg a Nem csajozom, mert dolgozom fiú, és ezeken felül, még hogy milyen volt a hangulat, azok a közösségi portálon, természetesen lecsekkolhatják, és LÁJKOLHATNAK IS. Egyenlőre ennyi.

Többet azért nem írok, mert már késő van, és én jelenleg beteg is vagyok, és be kéne vennem az altatómat, vagyis a gyügyszereimet. Ezzekkel legalább 12 órát alszom egyhúzamban. Végre kialszom magam. Mert hosszú ideig megint nincs alvás, csak tanulás, munka, és esetleg egy kis szórakozás:)

 

Új éjt Kedves. Ma szép álmaim lesznek:9 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr252265491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása