Who am I?

2009.04.12. 15:35

Kedves Blogom, Olvasó!

Újra itt!

Holnap megint megyek a szigetre. Két évvel ezelőtt is mentem. Pont húsvét hétfőjén, mint most. Pont olyan váratlanul jött, mint akkor. És minden más, pont nem ugyan az. Mert most a barátaimmal megyek. Ancsával és Janival. Sajna Dory barátosnémat nem értem el. Vagy ki van kapcsolva a telefonja, vagy megváltozott, csak elfelejtett értesíteni. Szóval izgulok, mert rég láttam őket. Főleg Janit. Tavaly találkoztam vele utóljára. Amikor nyaralni voltunk. De most minden pletykát bepótolunk!!!!!:)

 Az a jó a hosszú, nyugalmas hétvégekben, hogy az ember tud sokat gondolkodni...úgy mindenen. Pl itt van most A KÖNYV. A jelenlegi kedvenc. Sophie Kinsella: Egy boltkóros naplója. Fetrengtem a röhögéstől. Csöppnyi 367 oldal 3 nap alatt. Már megint túlzásba vittem...de ez van. Gyorsan olvasok. És ami jó, az jó. És ez ÁLLAT! Hogy mennyire igaz maga történet. A mai társadalmat groteszk módon mutatja be. De meg kell hagyni, teljesen igaza van. Hisz, az akciók és a 2-öt fizet 3-at vihet világában élünk, ahol a Visa kártya, az ember legjobb barátja, és ha valamit akarsz az életben hazudj, hogy le ne bukj. Ha kell, hitesd el mindenkivel, hogy tudsz finnül beszélni, értesz az újságíráshoz, és te vagy a legjobb pénzügyi tanácsadó. Csak ne kerülj egy bolt közelébe, mert onnantól a nemlétező pénzedet költöd el. Csak pénzes pasik társaságát keresd, és fejben költs el úgy egy lottó nyereményt, hogy egy fittyinged se maradjon. Nos, a könyv főszereplője mindent megtesz azért, hogy minél többet tudjon költeni, hogy a banki behajókat minél jobban becsapja, és találjon magának olyan munkát, ami többet fizet a mostaninál. De persze a végére majdnem minden rendeződik és a végén mégis ővé lesz Anglia 25. leggazdagabb embere. Mindenkinek ajánlom!!! Ezek után jöhet a film, amit 9.-e óta vetítenek. Most már látnom is kell!!!

 

De, hogy ezek után én min gondolkodom? Nos, egyszerű! Önmagamon. A saját költségeimen, és "nyomorúságomon". Az ünnepeken, amik tényleg csak úgy jönnek-mennek egymás után. Barátokon, akik féjhez mennek, nősülnek. Egyszerűen rohannak az évek. Pedig nem vagyok öreg...de könyörgöm, úgy érzem, hogy tegnap volt karácsony. És múlthéten töltöttem be a 16-ot. Pedig hol van az már!!!!! Lassan kétszer annyi leszek.

Azon morfondírozok, hogy vajon kire ütöttem a családban. Külsőre állítólag apámra hasonlítok. Ami nem igaz, mert nekem nincs sörhasam:) Viszont természetileg anyám génjeit viszem, keverve azért apáméval. De dominánsabb az anyai. Csak tudnám, kitől örököltem az orromat. Mert a családban senkinek nincs ilyen...ÓRIÁS az arcán. Ha felemelem a fejem, esernyőnek is használhatom:) Nah, jó túlzok. De ha egyszer megadatik, aszem ez lesz az első, amit levadászok magamról:D

És még valami...ha már múlt...tudom, hogy hülyeség, de hiányzik...mármint Ő! Pedig hetek óta nem beszéltünk, hónapok óta nem találkoztunk, de mégis...tényleg Ő volt az egyetlen aki megértett. Hehe, főleg a humoromat...kicsit szarkasztikus vagyok...nem kicsit, nagyon! De ez az egyetlen ütőkártyám. Mert a barátaimat jól elszórakoztatom, a pasikat meg jól elüldözöm. Valami oknál fogva nem bírják...nem is értem miért:) De többen vannak, akik szeretik. Lehet velem komolyan is beszélgetni, meg ellötyögni az időt. De a kettő keverve a legjobb! Nem mindent kell halálosan komolyan venni. Vagy nem minden helyzetben. vagy időben....áh, bonyí. Az a lényege, hogy bár nem vagyok Becky, ugyan úgy nem vagyok Mary Poppins, azaz önmagam. Mert mindenki álarcot visel. Más vagyok a munkahelyemen. Más vagyok a volt osztálytársaimmal, a barátaimmal, a munkatársaimmal, szüleimmel. Néha nehéz követni, hogy mikor melyik álarc következik. És így nehéz önmagamat is kiismernem. Hisz múltam homályba vész, a jelenem egy álom, és a jövőm...talán nincs is. Melyik vagyok én? A csendes, a szarkasztikus, a pletykás, a kiváncsi, a beszédes, a munkamániás, a próbléma kerülő, vagy a nagyhangú? Talán mindegyik én vagyok, talán egyik sem...a következő könyv befektetés egy ismerd meg önmagad témájú lesz.

Szóval: Who am I?

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr371061065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása