Védekezés

2009.09.13. 16:53

Kedves Blogom, Olvasó!

Már többszőr is írtam, hogy sokat változtam az évek folyamán. Voltam szende szűz, perverz, vicces, uncsi, gonoszkodó, egyesek szerint ribanc is (bár azért ez durva kifejezés)

Most ép a védekező stilusnál vagyok. Úgy érzem, hogy mindenkinek mindennel magyarázattal tartozom. Köteleségemnek érzem, hogy megmagyarázzam, védekezzek, hogy mit miért teszem. Miért kelek fel, miért azt eszem, amit és miért vágyok olyanokra ami esetleg csak vágyálom marad. És a védekezés közben, támadok is. És ezt viszont már tényleg utálom. Mi a fenének kell nekem az embereknek megmagyaráznom, hogy  mit miért teszek. Ha én 2 pohár bort akarok meginni, akkor megiszom. És pont. Nincs tovább. Ez van. Néha csinálok olyan dolgokat amik nem logikusak. Ha valamire vágyom, megteszem. És pont. Had nem kelljen elmondanom, hogy miért?!

Talán ezért is vagyok csípősebb.  De akkor is ott a pont. Nem megbántásból teszem amit teszzek. És én hülye megint magyarázkodom. De többet nem fogom. AZ utolsó levelet küldtem és magyarázkodtam. Az úcsó beszélgetés volt, ami magyarázat volt. Soha többet. Elegem van, hogy mindig magamat kell mentegetnem. Nem kell megérteni. Mások is csinálnak ilyet. Akkor én miért ne? Mostantól kezdve senki nem érdekel. Önző dög leszek, és csak magamra fogok gondolni. Néha megengedhetem magamnak. És senki nem fog befolyásolni. Eddig behódoltam. Most ennek vége. Nincs több magyarázzat, védekezés, csakis én. HEHEHEHEHEHE.

Pá Blog!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr81379248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása