Norbi

2007.11.24. 19:50

Üdv kedves Blogom, Olvasó!

Aszem ma nagy lépést tettem a kilóimmal szemben, amikkel évek óta küzdök.

Írtam Norbinak. Igazából, már hetek óta gondolkodtam ezen. Remélem, hogy legalább elolvassa. És talán valami tanácsot is ad. Ki tudja?

Ma fárasztó napom volt. Anyámmal elmentünk karácsonyi bevásárlásra. Mert később már nem lesz időnk erre. (vagyis remélem, hogy dolgozni fogok)

Nagyon sok mindent vettünk. Nekem is csurrant-cseppent pár dolog: manikürkészlet, illatosgyertya, új szemetes a szobámba. De inkább a rokkonságnak vásároltunk. Sorry, de nem írom le, ki mit kap...ki tudja olvassák e.

Ma befestettem a hajamat. Szőkítek...rég néztem rá...még vízes állapotban, és akkor eléggé szőke volt a töve. Ciki lesz ha lejebb meg túl sötét lesz. Mindjárt meg is nézem, már száraz annyira...nem is rossz. Rosszabra számítottam.

Ma "véletlenül" betévedtem egy könyvesboltba (nevét nem írom ez nem reklámblog) és megtaláltam az idei karácsonyi ajándékomat:D Hugh Laurie: A balek és Leslie L. Lawrence: köhöm...azt nem néztem meg pontosan... szóval az új könyvét. Két részes.

Már leadtam a rendelést, hogy az kell. Imádok karácsonyra könyvet kapni. A világ legjobb dolga. Azokkal elvagyok úgy...szilveszterig:D

Letöltöttem karácsonyi muzsikákat is. Mindenfélét...klasszikustól kezdve a kerozinig:D

Szóval most már betelt a pohár. Tényleg kövér vagyok. És hiába mondják, hogy nem is, meg csini vagyok, meg szép a pofim, de már én is undorodok a testemtől. Tenni fogok érte valamit. És talán Norbi segít ebben. Hiszek neki, hinnem kell.

Üdv: Mary Popins

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr21240593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása