Változó tendencia!!!!

2008.01.15. 12:43

Kedves Bolgom, Olvasó!

Úgye minden hónapban csinálunk, vagyis a Márk csinál egy bulit Adri számára, ha hazajön. Ez tart fél éve. Mindig jól érezzük magunk, mindig jó a társaság. Most 26.-án is lesz egy. Vagyis elvileg lehet, hogy most farsangra mennek. Azért írom, hogy mennek, mert én most nem tudok ezen részt venni.

Az ok a következő. Baromira rég láttam a volt osztáytársaimat. Vannak akiket több mint fél éve. Van akit még régebben. És most a Dory szervez egy bulit, ahova a régi társaság meg van hívva. És egyenlőre úgy tűnik mindenki ott lesz. És nekem már nagyon hiányoznak. És ez a buli 26.-án lesz. Persze meg lehetne csinálni, hogy előbb itt aztán ott bulizok. Meg lehetne csinálni. Csakhogy az egyik Pesten lesz a másik meg Keszin. Nincs az az Isten aki miatt és éjjel hidegben utazzak egyik helyről a másikra.

A másik ok meg, hogy Adriékkal mostanában, ha úgy vesszük sokat vagyok. Állandóan együtt bulizunk, de a másik társasággal...gyakorlatilag évek óta nem buliztam. Még valamikor az érettségi előtt volt ez.

És van még két aprócska probléma.

1. Apám beteg. Nagyon. A lábával van a gond. Érelmeszesedése van. Tegnap voltunk dokinál, meg a sebészeten. Beutalátak a kórházba az érsebészetre...február közepére kapot időpontot. Addig szegény meg szenvedjen? HOgy van ez? Olyan fájdalmai vannak, hogy lelkiismeretfurdalásom van, hogy nem rángattam el előbb a dokihoz. MÉg csak egy szaros gyógyszert vagy kenőcsőt sem írtak fel neki.  És ha azalatt az egy hónap alatt valami történik vele? Ki lesz a hibás? Nem mi, az biztos. Ez egyszerűen felháborító! És mindezé még pénzt is kérnek! Komolyan mondom, legszívesebben ordítanék, tombolnék! Ha az apámnak bármi baja lesz eskűszöm, hogy fel keresem a médiát és mesélek neki. Úgyis szeretik a pórnépet és annak apró-cseprő gondjait.  Mit tudnék én tenni? Menjek be a kórházba és tomboljak, üvőltsek, hogy lássák el az apámat? Ezeknek a szerencsételeneknek is meg van kötve a kezük! HÜLYE POLITIKA. Bezzeg ha politikus lenne, vagy híresség, azonnal ellátnák. De egy egyszerű embert lexarják.

2. Probléma. Én sem vagyok jól. Ingadozó a vérnyomásom. Rendszeresen szédülök, és rosszul vagyok. Orvoshoz nem megyek, mert időpontkérés itt, időpontkérés ott, és minden alkalommal kihúznak egy bizonyos összeget a zsebemből. Két éve még nem volt ilyen gond. Elmentem a dokihoz, kivártam a soromat, bementem megvizsgált, felírta ami kellett. De most? HOgy minél több pénzt kihúzzanak a zsebemből elküldenenk minden féle felesleges vizsgálatra. A nagy lópikulát. Bár ha jövőhétig nem lesz jobb, muszáj elmennem a dokihoz. Csak ha muszáj. Addig nem vagyok hajlandó. Hátha elmúlik. Magától...

Szóval most nagyon ki vagyok bukva az egtészségügyre. Egyszerűen felháborító ami ebben az országban zajlik hónapok, évek óta. MINDEN POLITIKUS HAZUDIK. A GYURCSÁNYTÓL AZ ORBÁNON ÁT, A LEGKISEBB KÉPVISELŐIG, MINISZTERIG.

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁmost felhúztam magam.

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr19298249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása