Szeretem...nem szeretem...

2008.02.11. 19:55

Kedves Blogom, Olvasó!

Azt hiszem, az elmúlt hónapok során megismerhettél, tudsz rólam dolgokat.

De íme néhány dolog amit szeretek, vagy ép nem szeretek:

Szeretek élni. Szeretek füstös kocsmában sört kortyolgatva rock zenét hallgatni. Szeretem a vodkanarancsot biliárd vagy bowling közben. Szeretek focit nézni a tv-ben, vagy szabadtéren koncertet hallgatni. Szeretem a bort és a pezsgőt egy jó házibulin, vagy finom koktél szürcsölgetni egy szórakozó helyen.

Nem szeretem a káposztát és a babot. Szeretem az édeset, de a savanyút nem. Szeretem a jó ételeket, és szeretem a hasam, de tornázni nem szeretek.

Szeretek szerelmes lenni. Lila ködben felhőn ülve álmodozni. Szeretem a napot, a tavaszt. Nyáron egy jó könyvvel kiülni az erkélyre és sütetni a hasam. Vagy esténként nézni a csillagokat és a város fényeit.

Nem szeretem a telet, nem szeretek fázni, dideregni. Szeretem a havat. Hógolyózni a barátokkal és utána forralt bort inni.

Szeretek pancsolni, olvasni, és írni. Szeretek lustálkodni és aktívan tevékenykedni.

Szeretek emberek közt lenni, vagy magányosan ücsörögni. Szeretem a várost, és szeretem a természetet.

Nem szeretem a vitákat, veszekedéseket, és egyébb hangos tevékenységeket.

Szeretem a tv-t, a rádiót, a számítógépet, és a konyhát. SZeretek sütni. Finom ízletes ételeket csinálni.

Szeretem a barátaimat, a családomat, és az állatokat.

Nem szeretem a főzeléket és a leveseket.

Nem szeretek vezetni, csak kényelmesen ülni. Nem szeretem az autókat és a motorokat.

Szeretek boldog lenni.

Egy nagy gyerek vagyok, aki szeret élni... 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr56335399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása