Hogy is van ez?

2010.05.26. 19:26

Kedves Blogom, Olvasó!

Rengeteg minden mondani valóm lenne. De nem tudom megfogalmazni. Sok minden történt velem az elmúlt időben. Átkerültem a Magyar Telekomhoz. "Utána". És kész rémálom volt, amíg ott volt. Teljesen magamban fordultam. Nem is értem miért. De most komolyan. Akkorát csalódtam benne, mint még soha. Pedig ejtettek párszor pofára. De nem is akarok róla beszélni.

 

Mostanában minden időmet a munka és a sorozatnézés foglalja le. Igen, sorozatok. Amiket töltök. Dr. Csont, Nancy ül a fűben, Chuck, 4400, Gyilkos elmék, Euréka. Leköt. Nem igazán ideális, de most erre van szükségem. De most le fogok állni, és írány a szabad. Vagy nem? :)

Igazából nem is tudnék mit írni. A munka uncsi, a munkatársak régiek és jó fejek, mint mindig. Sokat röhögünk.

Vicces dolog nem nagyon történik velem. Úgyértem az egész életem kész vicc, nem lehet kiemelni belőle dolgokat.

Tudom már mit csinálok minden nap: Keresem a lelki békémet:)

vagy

gyúrok a nyárra. A természetes úszóguminál nincs szexibb

vagy

behozom a lemaradásomat, hogy minél több időt tölthessek a családdal

vagy

nincs jobb mint egy 12 órás maratoni Chuck nézés a sötét szobában magányosan, szurkolva, hogy mikor lesz a főszereplőé a csaj

vagy

reménykedek, hogy becsönget álmaim pasija, letérdel és megkéri kezemet anyámtól

vagy

elmélkedek, hogy mit rontottam el az életben

vagy

szeretem az ágyamat és nehezen szabadulok ki belőle verőfényes napsütésben

más ötlet nincs.

De ha neked akad, nyugodtan írj:D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr952033703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása