Not easy the life...

2008.09.22. 19:18

Üdv kedves Blogom, Olvasó!

 

Az élet nem könnyű. Munka, család, barátok közt örlődik az ember. Közben a világban (országban) szőrnyű események dúlnak. Háború, éhínség, tűntetések. Az utóbbi főként itt nálunk. De nem is tudom, hol hallottam, talán tegnap este a Heti7-ben. Ott volt egy jó megszólalás. Nem csak nálunk vannak ilyen próblémák, hanem a környező országokban is. Csak azt mi nem halljuk, mert a hírek tele vannak szennyel. Olyan híreket kell hallgatnunk, hogy Bea asszony terhes lesz-e? Vagy ki nyeri a Megasztár tucadik szériáját. Vagy ép, Mucsaröcsögén 2 fejű disznó született, 4 farokkal. Ezek a hírek mellett minden más "fontosabb" hír elbújik. 

Én álltalában a hírekből az első 5 percet nézem. Nem is kell több. De lehet, hogy a fontosabb hírek a 6. percben hangzanak el. De addigra én már máshova kapcsolok. És úgy érzem ezzel nem vagyok egyedül. lemeradunk a lényegről, mert azt kell hallgattnunk, hogy már megint szétverték az Andrássy útat. Hogy a kormány ellenesek, a szkinhedek, a romák, és még ki tudja hány féle tüntetésként bejelentett zavargások voltak Bp. szívében. 2 éve ez megy. Ez már nem hír. De az, hogy hogyan szerepeltek a paraolimpikonok? Volt valahol hír? Közvetítés? Lehet, hogy én nézem rossz helyen, de még az újságban sem olvastam róla? Hogyan szerepeltünk? Hány világcsúcs lett megdöntve? De persze ez nem hír. Hiszen a legtöbb embernek, ők nem is igazi sportolók. Pedig azok. Nekik még keményebben kell küzdeniük.

Arról nem is beszélve, hogy másfél hete kiba*tul hideg van. A lakásban átlagosan 10-15 fok van. Az hogy én beteg vagyok, nem gond, taknyosan is tudok dolgozni, erős a szervezetem. De szüleim, akik már idősek, a gyerekek a házban akik még kicsik... És fűtenének? Á, dehogy, inkább fizessük a gyógyszert, ami 3 emberrel többe kerül, mintha bekapcsolnák végre a fűtést. A Gondok kiírta, hogy ha a lakók 51%-a igényli, akkor lesz fűtés. 17-én írta ki. A Házban mi voltunk a 9.ek akik aláírták. A többiek, úgyszólván leszarják. Nem akarnak + 1hónap fűtés számlát fizetni. Ami persze negyed gőzzel menne a fűtés szezonig, és még mindig olcsóbb, mint a gyógyszer, vagy ép a táppénz. De nem  gond, fázunk októberig. 

Ezek tényleg apróságok...de mutatják az emberek nem törödömségét, és azt hogy minél magasabbról szarjuk le a másikat. Legyen ismerős, barát, vagy csak egyszerűen szomszéd. Amíg nincs fűtés, a másik 99.91% ember miatt, amíg csak hadakozunk egymással és tulajdonképpen önmagunkkal, amíg minden szarért tüntetünk és nem figyelünk a Nagy Világra, addig kár minden erőfeszítés. És ezt nem kell másra "kenni", vagy ujjal mutogatni. Csak kicsit önmagunkba kell néznünk...

Not easy the life... 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr46676314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása