A KisÜszis!

2009.09.05. 11:17

Kedves Blogom, Olvasó!

Tényleg történnek jó dolgok.Sajnos az utóbbi hónapokban nem úgy ment a munka, ahogy kellett volna. Így úgy döntöttem, hogy megelőzöm a bajt, és inkább keresek munkát, mielött a főnökség megszabadul tőlem. Jelentkeztem is vagy tucatnyi helyre, de csak 1 hívott vissza. El is mentem az interjúra. Ügyfélszolgálat, adatrögzítés, Backoffice, hosstes munkakörbe kerestek embereket. Nem sikerült:S Nagyon szomorú voltam. Bár érthető. Én voltam az egyetlen akinek van munkája és helyet változtatni. A többi jelentkezőnek nem volt már hónapok óta. Gondolom ezért talán előnyre tettek szert. Nem vetthetem a szemükre.

A lényeg annyi, hogy végül mégse hívtak vissza. Pedig vártam.

Közben Adricska (főnökasszony) jelezte felém, hogy lenne egy belsős meló. Ügyfélszolgálat, és mivel én mindig mondogattam neki, hogy kipróbálnám magam, szólt, hogy lehet tesztett írni. Megörültem neki. És SIKERÜLT!!! Először a Rieders Diegest-ről volt szó, majd végülis a ViDaNet-nél kötöttem ki. Pénteken volt az első munkanapom. És a legjobb az egészben, hogy nem kell elszakadnom a régi munkatársaimtól, barátaimtól!! Merthogy úa. dolgozom, ahol eddig. Csak a terem másik végében. Bár máskép vannak a szüneteink, és ráadásul az üszi az 3 műszakos és hétvégés is, de még így is jobb, mintha más céghez kell mennem. Így legalább megúszom a próbaidőt. Szóval nagyon boldog vagyok. Ezen a hétvégén sokat kell tanulnom, mert vagy 5 kiló papírt hoztam el magammal, de megéri. Szóval, most happy vagyok. Csak Jucit sajnálom, mert bár Ő örül nekem, de láttom rajta, hogy szomorú is egyben. Hisz eddig végig egymás mellett ültünk és szórakoztattuk egymást. Most meg... De Jucikám innen üzenem!!! Én ott leszek melletted, akárhogy is nézzük!!!

Hiába meséltem a barátaimnak, hogy milyen jó...valahogy nem osztoztak az örömömben.  Bár most ép elág tüskés vagyok velük szemben. Még mindig a nyári incidens miatt. És nem tartom fairnek, hogy nekem sosincs bulim. Igen. Így van. Már lassan évtizedekben tudnám mérni a barátságunkat, de még egyszer sem jutott az eszükbe, hogy te ba meg, csináljunk Mary-nek bulit, mert szülinapja lesz. SOHA!!! És ez fáj:S

A lényeg, hogy ma megyek grill-partyra, mert úgye ünnepeljük Adri-t. Névnapja van. Bár az idő most nem a legkegyesebb. De remélem, délutánra jobb lesz.

De ettől függetlenül nagyon boldog vagyok. Hisz egy régi vágyam teljesült. Üszis lettem. És már most élvezem!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr711361622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása