Micsoda 3 nap!!

2009.06.14. 22:59

Kedves Blogom, Olvasó!

Csodás 3 nap áll mögöttem. Illetve még tart..vagyis még a hatása alatt vagyok.

Péntekkel kezdödött. Úgyan olyan uncsinak indult mint a több. 8-tól meló, utána haza és tv bámulás. Hisz a programm csak másnapra volt tervezve. De hála a jó égnek nem így történt. Adri barátosném rám csippogott neten, hogy nincs e kedvem előbbre hozni a programot. Ezt mint tette este fél 8-kor. Nem volt sok idő gondolkodni, írány az utcabál!

És ezzel elindult az "ereszd el a hajamat".

Szóval a hétvégén, rock and rollt jártam, megtanult a csikidám érzést, és csápoltam rock-koncerten. A koronázás, meg ma este volt. Tűzijáték. Kaptam egy barátság karkötőt, iszogattam borocskát, és jókat nevettem.

Most úgy érzem magam, mint egy hernyó! Bábból egy pillangó kelt életre. Pedig nem volt egy "nagy buli", sőt valakik biztos el se jöttek volna el, én uncsinak titulálták volna, hisz nem a rióban voltunk külföldi pasi mustrán, nem is a Kaméleon bárban jól szituált fiatalemberekkel. Csak itt helyben palotán. Hisz minden évben megünnepeljük. Idén 40 éves volt. És több mint 23 éve én is hozzá tartozom. És ezért érzem magam pillangónak, mert nagyon hosszú volt a tél és most itt a nyár, és nagyon sok mindent lehet csinálni. és még ragozhatnám is...

Szóval, aszem újjászülettem:D

Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr641185282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása