Balatoni nyár 2X

2009.08.13. 20:56

Kedves Blogom, Olvasó!

Most azért kicsit bővebben írok erről a nyaralásról. Még frissek az emlékek, és meg muszáj kiírnom magamból.

Már az előző bejegyzésnél is utaltam, hogy egy pultos... A LaSiesta-ban. Nos az ég, a sors, vagy Isten, bárhogyis nevezzük ver engem a Gáborokkal. Mert ő is az. Ez már 3 héttel ezelőtt kiderült, mert megkérdeztem. Voltam olyan merész, ha már 3 estén át csorgattam a nyálam utána megkérdeztem. És akkor úgy tünt, hogy húha...aztán hazaérve írtam neki levelet..hogy én voltam az a lökött csaj, meg minden...de május óta nem járt azon a közöségi portálon, amin megtaláltam.
És amikor most amikor megint ott voltunk én túl gyáva voltam. Még rendelni sem voltam képes tőle...szóval...egy gyáva nyúl vagyok. Vissza olvastam a levelet amit írtam, ami így most már elég gázul hangzik...de Adri azt mondta, hogy ha már nem voltam elég merész odamenni hozzá, ott van még a levél amit elküldtem neki, hátha válaszol majd és legalább levelezés lesz belőle. De sztem annyi levelet kaphat olyan idióta csajoktól mint én, hogy kizárt hogy emlékszik rám. Sőt.

De maga a nyaralás nagyon jó volt. Bár az idő nem volt tökéletese, de a 4 napból 2 napon tudtunk fürödni...mármint a Balatonban.

És most jöhetnek a képek!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr381307871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása