Happy birthday for me!

2009.08.15. 20:39

Kedves Blogom, Olvasó!

Tegnap betöltöttem a majdnem negyed évszázadomat. 24 éves lettem Egyesek szerint szemtelenül fiatal vagyok. Szerintem meg pofátlanul öreg.

De azért megleptem magam valamivel.

Apám kérdezte, hogy mit kérek szülinapomra. Azonnal rávágtam, hogy könyvet. A címet is felírtam neki. Azért tudtam pontosan, milyen könyvet akarok, mert ép előző nap kaptam a Libritől egy levelet, hogy a Egy boltkórós naplójának van folytatása.

Mivel Juci barátosnémmal találkoztam az Árkádban (mentünk Kávézni) így beugrottam a Libribe, hogy megvegyem az ajándékomat. De sajna olyan hírt kaptam, ami jó is, meg nem is. Sajna hiába kaptam az emailt, sajna még nem lehet megvenni, csak elő lehet rendeli. Majdnem csalódottan jöttünk ki. Aztán megakad valamin a szemem. Hisz a kedvenc írónőmtől, nem csak azt a könyvet szeretném, hanem van más is, ami még nincs meg. Ráadásul 2db is. Az Emlékszel rám? és a Pánik a plázában sincs még meg. És szerencsémre akció volt, mert 2 fizet 3at vihet. Így hozzá csaptam még egy másik könyvet az Egy cípőben. 3 könyvvel távoztam. És gyakorlatilag csak 1et fizettem én. A boltkórós folytatását, majd megrendelem később, vagy fizukor megveszem. Addigra bizti kapható lesz. Ráadásul még olcsóbban is jövök ki mert van törzsvásárlói kártyám. Amit mindig igyekszem tölteni. Minél többet költök, annál több kedvezményt kapok.  De azért nem viszem túlzásban. Tegnap kezdtem el az egyik könyvet, és töredelmesen bevallom, ma délután be is fejeztem. Pedig több mint 300 oldal. És nem egész nap olvastam. Ez van. Fallom a könyveket.

A másik ami miatt írtam egy zene, tánc buli lenne. Siófokon volt egy kedvenc számunk a Pitbull (nem kutya) egyik dala volt.

Ez lenne az. Imádjuk Nagyon ott van ez a szám. Pont olyan, hogy behúzott függönnyel és kulcsra zárt ajtóval még én is tudok táncolni. Sajna nem ép a tánctudásomról vagyok híres. Keringőzni kitűnően tudok, de a modern zenére már nem vagyok annyira biztos.

Az a gond, hogy tipikus eset vagyok. Ha tánc közben két dolognál többre kell figyelnem, elveszítem a fonalat. Vagyis a ritmust. Kéz, láb, csipő...uh, a rémálmom. Nem is vagyok a táncparket ördöge. Ezért általában oldalt, elbújva táncolok. Bár egyszer tavaly táncoltam asztalon, akkor valahogy jobban ment. Nem is értem. Nah szóval...nem irigykedés vagy ilyesmi, de én is szívesen táncolnék úgy mint Adri barátosném. Tapadtak rá a pasik. És ami azt illeti Jucira is. És az arcom leszakad...napi 3 felkérést minimum kaptam a 3 éjszaka alatt. Még Jucit is többen megnézték az utcán. Én mindössze egy gyenguska próbálkozást kaptam összesen egy részeg némettől. Ezek szerint igaz, hogy az alkahol bevitel egyenesen arányos a női szépséggel. Minél több alkohol van az illetőben, annál szebnek látja a lányokat. Nah mindegy. Az tény, hogy nem a tánctudásommal fogom megtalálni az "igazit". De löttyögni tök jól tudok. Fél karral támasztom a bárpultat és közben jobbra-balra lépegetek. Ha kicsit erőteljesebb a ritmus akkor még a fejemet is tudom mozgatni. És akkor legalább nem zavarodok össze.

De azért nagyon jó volt a szülinapom. Idén elég sokan felköszöntöttek. Erre eddig nem nagyon volt példa. De most komolyan. Talán hamarosan azt is megérem, hogy a barátaim szerveznek nekem egy bulit...vagy elhívnak ezen a napon...és nem kell a szüleimmel töltenem. Ami persze jó...de könyörgöm. POFÁTLANUL FIATAL VAGYOK ÉS PEZSEG A VÉREM!!!! BULIZNI AKAROK!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr481311813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása