Visszatérés a régi életbe

2010.02.01. 13:10

Kedves Blogom, Olvasó!

Január 13.án végetért a Dominó. Visszakerültem a régi/új helyemre ügyfélszolgáltara.

Az első napok nagyon nehezek voltak. Visszaszokni a felpörögött élet módból a csendesebb, lassúbb valóságba. Még mindig pezseg a vérem, mennék, tennék vennék. De csak ülök és várok. Néha anyázom. De most csendes. Nem tudom mikor fogok teljesen visszatérni. Próbálok apróbb munkákat elvállani. Amivel "hasznosnak" érzem magam. De ez sem elégít ki teljesen.

Ami viszont jó, hogy a barátok megmaradtak. Tartom velük a kapcsolatot. És lett egy jó pár Igaz barát is. És elkezdtem úgymond élni is. Bulizom. Ami jó. Rég buliztam ennyit, és ilyen jókat.

Vissza pakoltam minden cucomat a régi helyemre, amit szerencsére fent tartottak nekem. Ki van plakátolva, apró csecse-becsék minden fele. Fényképek, rajzok, versek, és persze az elmaradhatatlan pillangók. szóval a dekoráció kész. És otthon is érzem magam. Próbálok sokat dolgozni, persze amennyit a szervezetem enged. Most volt egy hosszú hétvégém, szóval bírni kell.

Anyu kórházban van. Inzulinos lesz. És sokat-sokan látogatjuk. Remélem hamar hazajön, mert már hiányzik.

A szerelem is eltalált, és amilyen nagy lendülettel kezdtem bele, olyan nagy volt ISMÉT a pofára esés. Szóval, megint felejtek. Ami, mint tudjuk nálam igen hosszadalmas folyamat.

És pluszba még 1 átváltozáson is átesek. Körmök, új haj, új ruhák, új élet. Ezzel próbálom kompenzálni azokat az érzéseket, amik most nagyon marják lelkemet. A hasztalanság érzését, és szerelemi csalódást, és... sok mindent. De nem vagyok Depis. Bár most hogy így visszaolvasom, amit írtam...össze-vissza írok. Összefüggéstelenül.

 

"Csak a remény, mi éltet, hogy az élet nekem is tartogat még jót!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr241719387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása