Lassan egy éve már...

2008.02.24. 18:32

Kedves Blogom, Olvasó!

Lassan egy éve már, hogy írok. Jójó...még messze van.

Ennek emlékére el megyek egy pár helyre, ahol jól éreztem magam az elmúlt évben.

Ilyen pl a Margit-sziget. Április 8-án, én ott leszek. Sétálgatok, sütettem a hasam, leülök egy padra és ábrándozok.

A következő utam egy park lesz. Majd kisétálok a városligetbe. Persze mindezt nem egyedül fogom csinálni! Lesz mellettem valaki, ahogy kell. Minden alkalommal.

Nyáron megyek a Velencei-tóra. Gárdonyba.

Persze eddig csak egy dátom biztos. Ez egy keddi napra fog esni. És én ott leszek.

A jővőm előttem áll, csak a múltat kell elfelednem. És el is fogom! Ezzel az úttal.

Nem sokára húsvét. Sonka, kalács, tojás, torma. HŰŰŰŰ még emlékszem, hogy tavaly milyen zabálást rendeztünk...idén is meg lesz.

Emlékszem a tavalyi vizsgáimra...ennek emlékére fősulira fogok jelentkezni szeptemberben. Sok sikert nekem.

Volt egy "nagy szerelem" is 2007-ben. Idénre nem tervezek ilyen heves, és gyermeteg fellángolást. Idén már komolyabban tervezek, előre.

És hát, ott vannak azok a bizonyos munkahelyek. Ezt sem tervezem...mármint, hogy újból munkát keressek. Naneeeeem. Frusztráló dolog. És nekem meg van azon kivül is a magam stressze.

Ami idén lesz...szavazás, talán egy jó március 15.-e. Még az is lehet, hogy ki merek menni az utcára. Munka, szórakozás. Adri haza jön, így Adrizás is lesz. Lesz egy másod munkám, és talán nyáron már az új Hi-Tec boltban is fogok melózni. Szeptemberben jelentkezés a fősulira, és egy nyelvtanfolyamra...mert az is kell. legalább középfokú szakmai C. Októberben ismét ünnepség, és karácsony előtt a kicsi Adri szülnapja. Karácsony, szilveszter a barátokkal...

Hát én ilyen évnek nézek elébe. Legalábbis ilyennek tervezem.  Idegeskedés nélkül:D

pusz!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr37352752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása