Kérés hozzátok!

2008.02.25. 19:14

Kedves Blogom, Olvasó!

Oly kéréssel fordulok hozzátok, hogy, akik rendszeresen olvassák eme "művet" jelezzék már valahogy...kommentben, vagy emailben...igazán szeretném tudni. Még akkor is, ha ismeretlen vagy, és akkor is, ha ismerlek.

Szeretném tisztán látni...nekem ez fontos...

Ma voltam Lacikánál, munkaügyben. Gyorstalpalót kaptam a hitelekből, biztosításokból, és befektetésekből. Sok adat, kevés idő alatt. De kaptam egy kis anyagot...nah nem fehér port, bár fehérnek fehér...és fekete. Papírt apró jelekkel. Magyarul beszélők el tudják olvasni, mert ezt annak nevezik. Szóval az anyagon átrágtam magam délután...hogyan telefonáljunk. Szoktam én gyakorolni a telefonálást, csak nem ebben a formátumban. Holnap még egy tanfolyamra is mennem kell.

Ma 7-kor már ablakot pucoltunk. Utána spuriztam Lacikához. Fogadtatás képp csak annyit mondott: Késtél 3 percet.

Majdnem sarkon fordultam. De nem baj, ablak lemosva és függőny kimosva. Igazán sok mindentcsináltam ma. Ablakot pucoltam, Lacikáztam, elrendeztem anyám fodrászát, és még a boltba is bementem. Sőt délután még aludni is tudtam. Már amennyire Ede hagyott:S

Tegnap volt anyum szülinapja. Átjöttek a bátyámék. Nagyon jó volt. Anyuval jól éreztük magunkat. És sztem Lysáé is. Kicsit boroztunk.

Délután (ma) wellneseztem. Már amennyire lehet itthon. Az arcpakolás és a masszázs elmaradt, de jó nagyott áztam a kádban, csendben, nyugodtan. Ezek a percek a legjobba az egész héten. Mert ugye nap, mint nap rohanunk, de kell egy fél óra amikor kikapcsolunk és csak magunkra figyelünk.

Őnzőség lenne? Nem hiszem. Jójó, nm halok bele a munkába, sem itthon, sem a munkahelyemen, de szerintem mindenki megérdemel fél órát. A csend, az illatok, a víz, meghitséget és nyugalamat áraszt. Egyszer elmegyek egy Wellenesz fürdőbe. Kiprobálom, a nagyok hogy csinálják. 

Nah meek, anyám cigiért kiállt...vennem kell.

Jó éjt!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr32354172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása