Stop & Stare

2008.03.31. 19:44

Kedves Blogom, Olvasó!

Tudom, tudom, rég írtam...sok volt a dolgom.

Húsvét, utazások, munka. Még most is iszonyúan fáradt vagyok.

Húvétkor anyámmékkal lemenntünk a nővéremékhez 3 napra. nagyon jól éreztük magunkat. Persze fárasztó is volt. Főként az utazás, és annak a költségeit kiköhögni. De megoldottam. Húsvét hetében ráadásul szezon váltás volt a boltban...nah, az ütött.

Most hétvégén, meg kecskeméten voltunk. Megnéztük a pici Adrit. Annyira aranyos volt.

Itt is az utazás volt a legnehezebb rész.

Most meg "fogyokúrára fogtam magam", mert ez a két hét evés, evés, evés volt. Kínai szűz tea, müzli, joghurt...ez a mostani étrend.

Igazából, most nem tok mit írni. Tele a fejem mindennel. Így nem lehet összeszedetten írni.

Csak gondoltam bejelentkezek, hogy élek még:D

Pusszantás:!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr62405548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása