Mania, or single girls

2009.02.01. 18:36

Kedves Blogom, Olvasó!

Újra itt! És ezúton üdvözlöm Kedves szomszédomat, aki képes volt végig olvasni a blogomat. Nem lehetet könnyű. Ezért már jobb helyen díjjat adnának:D

Nos, egen, régen írtam. Kezdjük az elején, mert azé volt itt sok minden:

November végétől van ismét munkám(ezért sem nagyon írtam) az Ept-nél. Gyengusok kedvéért: Első Pesti Telefontársaság. A munkám lényeg: Én vagyok az a kellemes hang a kellemetlen ajánlatokkal. Lehet, hogy a munkaszerződésbe is ezt kéne írni, nem pedig, hogy CCOperátor. Értelmesebb lenne. A lényeg az, hogy szeretem a munkámat és azért a múltra visszatekintve ez újdonság. Pláne 3 hónap után. Nagyon jó a társaság, és a munka is. És a főnökség!!! Most komolyan, mindenkinek ilyen főnököket kívánok. Persze vannak egyesek akik még így is morgolódnak, de könyörgöm, én elég sok feletest elfogyasztottam már rövidecske életem során és ezek überlnek mindent!!! Nekik az a dolguk, hogy hajtsanak minket, nekünk, meghogy mindent megtegyünk, hogy elégedetek legyenek. Ez mindenhol így van. Szóval én nem szólok semmit. Ők is teszik a munkájukat, hisz felettük is állanak, felettem meg még többen. Meg amúgyis. Amíg a legaláján állsz, addig kuss a neved.

Sok új barátra is szert tettem. Vannak amik már kihűltek és vannak amik még "égnek". Ilyen pl Juci barátném. Imádom. És ő is engem...aszem. Mégiscsak egymáshoz igazítjuk a munkaidőnket.  Mindent meg tudok vele beszélni. És nagyon sokban hasonlítunk. Talán ezért értjük meg egymást. És nagyon sokban különbözünk is egyben. Sokszor beszélgetünk komolyan és még többet bolondozunk. Ha valamelyikünk morocos, a másik feladata a vidítás. Ő sűrűbben morci, megjegyzem:D

Akik még közel vannak a szívemhez az Ikrek, más néven Fiatalok. Tamás és Orsi. Szakmájukat tekintve fodrászok. Minden ketten bolondok. És ez most halálosan komoly!!! A Tomi horoszkópja egyszerűen ennyit írt: Gyárilag vagy hibbant. Nincs mit tenni, a gyártásnál történt a balesett. De, hogy az Orsinál is ez történt!!!! Még emésztés alatt áll. Sajnos, ma el kellett köszönünk Tomitól. Több okból kifolyólag elkerült a cégtől. TOMI IMÁDLAK ÉS MÁR MOST HIÁNYZOL!!!!

Nem tudom említettem-e, de időközben Gáborral is beszélő viszonyban vagyunk. És ezzel a viszony ki is hunyt:D Még októberben találkoztunk 1x. Azóta is várom az alkalmat a 2. találkára.

Az év elejét a fogdokinál kezdtem. Még most is oda járok. Volt mit kezelnie rajtam. Családi örökség, csak annyit mondok. De dokim visszaadta hittemet. Ha pasi lenne, már megcsókoltam volna. Bele se néz a számba és már nyomja a dupla adag érzéstelenítőt. Kellemes kábulatba esek percek alatt, így gyakorlatilag bármit megtehet velem. Persze utána órákig nem tudok beszélni, ami persze nehezemre esik (aki személyesen ismer tudja), de ennyit megér.

Mivel átcsaptam a rossz alvó táborába, így vettem egy kis fincsi(szőrnyű ízű) teát. Ami az idegeket megnyugtatja. EMBEREK LÓRUGÁS!!!! Eskű! Benyomom este 5 perc múlva, ha bomba robban se ébredek fel! És olyan hangulatban vagyok tőle napokig, mint aki nagyon sok vicces cigit szívot. És még felboszantani sem tudnak. Pedig próbálkoznak!!! Nem minden nap iszom, mert félek, hogy nagyon elszállnék, de heti 3-4 alkalommal leüldök egy adagot.

Vasárnap Adri barátosném felhív, hogy nagyon ki van, és hogy találkozzunk és igyunk meg valamit. Aki hétköznap dolgozik, és mondjuk 6kor kel, az azért elgondolkodik egy vasárnap esti kocsmázáson! Én nem tettem:D

Nagyon elszoktam a boroskolától. 2 pohártól alig tudtam leszállni a székről. De Adri is nehezen mozogott, és valahogy a beszéd sem ment könnyen. De azért csak hazaértünk. Szombaton megint megyünk. Remélem, hogy most már egyedülálló pasikkal is talizunk:D

Másnaposság megelőzésére tudom ajánlani:  lefevés előtt egy bögre tej. Bár én nem tisztán iszom (kakaó), de még soha nem voltam másnapos. Langyon 3dl kakaó leküldése, majd jó meleg ágy (télen) és kutya baja az embernek.

Hűűűű! Ismét jó sokat locsogtam. Sebaj!:D

Jut eszembe: várok néhány ötletet a mánia szóra. Mit is lehetne kezdeni vele. Idén ez a téma és még lővésem sincs, mit lehetne ezzel írni. Vers, próza, novella, vagy mi.... Szóval várom az ötleteket. Április közepéig. De ha lehet, hamarabb:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr67916579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GarbooKing 2009.02.19. 22:17:55

:)
Örülök, hogy inspirálólag (ez ronda szó) hatottam :)

A különdíjat már átvettem olvasás közben. Kösz az élményt!

A mánia lényegéről meg megszállott motorosként inkább nem is próbálok véleményformáló lenni...
mániákus vagyok :)
süti beállítások módosítása