I am not such a girl

2009.05.24. 16:01

Kedves Blogom, Olvasó!

Női egyenjogúság? Ugyan már. Aki azt hiszi, hogy az van, az hülye. És most b*tak le, hogy ha edzőterembe mennék, akkor annak az eredménye csiricsáré ugrabugra lenne. Na szép! Így ismernek engem. Mint aki divatozik és csak azért menne ilyen helyre, hogy tessék lássék mozogjon.

Nos igen. Nem vagyok egy kondiba járó tipús, és szívem szerint ha lehet soha át nem lépnék ilyen termek küszöbén. De vannak olyan kívételes esetek, amikor egy ilyen lánynak meg kell tennie ezt az áldozatot. Tavaly meg is tettem. Lásd az egy évvel ezelőtti bejegyzést.

Én jól érzem magam. Persze, néha kicsit félve nézek a tükörbe, és nem szeretem, ha fotóznak, de attól függetlenül, nem akarok diétázni, és edzeni. Persze kellene a mozgás, és mozgok is, amikor szükségem van rá. De azért nem adok ki több tíz ezer forintot, hogy együtt izzadjak 50 kilós csajokkal és 100 kilós nettó izomtömegű pasikkal. Mert sajnos az edző termek többsége ilyen. És egy magamfajta lánynak nem igazán kellemes bemenni oda.

De egy olyan helyre se, ahol nálam kissé testesebb emberek vannak. Ennek is meg van az oka. Rettegés. Egyszerűen félek, hogy a súlyom felett elveszítem az uralmat (nem mintha most nagyon én uralkodnék) és nagyobb és nagyobb leszek.

És szerintem, ha venném a fáradtságot, és mégiscsak bemennék egy ilyen helyre, akkor se néznék ki hülyén, ha a tükör elött egy ruddal "bicepszelek"! Mert igenis a karomra ráfér az erősítés. És ha csak ezzel megy, akkor áldásom rá.

A halálom, amikor azt modják nekem, hogy nem tudod megcsinálni, ehhez hülye vagy, és a többi. Ez nálam nyílvános megszégyenítés számába megy, és csak azért is. És ha nem tudom megtenni, akkor sincs rossz érzés, mert megpróbáltam. De onnantól meg magamnak akarok bizonyítani, hogy menni fog kislány, nincs lehetettlen!

Szóval, ma kihívtak!

Nem megyek kondi terembe, mert nem volt akkora kihívás, de FOGYÓKÚRÁBA KEZDEK! És ez hívatalos. Csak azért is megmutatom neki, magamnak és a világnak, hogy 10 kilót le tudok fogyni! És nem azzal, hogy gyötröm a testemet az edzőteremben, hanem a saját módszeremmel. Ami eddig mindig bevált, ha fogyni akartam egy keveset. Csak most egy kicsit tovább tart és kicsit nagyobb erőbedobással fogom végig csinálni. Mert MARY POPINS-t nem lehet csak úgy...MENNI FOG!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr901140785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása