Relax

2008.01.20. 17:30

Kedves Blogom, Olvasó!

A Tegnap napot olvasással, a mait  meg sütéssel és egy kis relax-szal. Csokis sütit csinált:D Nagyon szeretem, gyermek koromat idézi mikor még ilyen kicsi voltam--->

 

 

 

 

Szóval nagyon szerettem. Most is szerettem. Fincsi. Rájöttem, miért szeretek sütni...mert a tálka alján mindig marad egy kevés...és akkor ki lehet "nyalni".

Ebéd után elsétáltam a kutyával a BÓTba és vettünk cukrot, meg cigit...haj...az a fránya cigi...a séta után úgy döntöttem pihizek egy sort. Irány a kád

A kád szélét körbe raktam gyertyával, illatossal és és simával, plusz egy füstölőt is elégettem. Lekapcsolatam a lámpát folyattam a forró vizet és élveztem a csendet a nyugalmat, a homályt,  forróságot, az illatokat. Közel egy órás gőzfürdő megtette a hatását. Úgy léptem ki a fürdőből, mintha egy hétig kényeztettek volna egy wellnes szállóban...

De nem véletlenül csináltam mindezt...csak annyit mondok, az epillátort tuti, hogy egy pasi találta fel, de sose próbálta ki. Már a hangjától is...brrrr...

De megszabadultam a dzsungeltől, és egy ideig nem kell vele foglalkoznom...szép sima, és szőrtelen...ezt szeretem:D

Ma volt a női röplabda döntő...olimpiai kvalifikáció...orosz lengyel...2-0ra vezettek az oroszok, amikor a lengyelek feljöttek 2-2re...tiszta ideg voltam az 5. szetben...a lengyeleknek szurkoltam. Az oroszok közt volt két 2m-re csaj...és egy olyan...hogy hiába néztem, tuti, hogy pasi volt, csak rossz helyre jött. A férfi kvalifikáció múlt héten volt...erre ez beesik a nőire. Nah, lényegtelen, az a fontos, hogy az oroszok jutottak tovább:S:S Nagy bánatomra. Viszont fantasztikus mecs volt. Le a kalappal, remélem az olimpián is hasonlóra számíthatok. És már alig várom a nyarat és a strandröpi közvetítéseket. Imádom a röpit...kicsi vagyok, mégis játszottam (persze bénán) de ha tehetném minden nap ütögetnék...talán nyáron...elkapom Bajtekot és keresünk egy helyet...bokrok és fák nélkül... Janival szűzies a kapcsolatunk:D

Szóval...Szerva itt, csere ott, és vigyázzat az Out-ra! Röpire fel...Aszem  el kell kezdenem gyúrni, hogy nyárra valahogy kinézzek...na nem a fürdőruhára gondoltam...abba úgyse nézek ki sehogy se...a röpi pályára gyúrok!

Pápá

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr77304666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása