Look! The Little Cat...

2008.04.12. 12:42

Kedves Blogom, Olvasó!

Valahogy mostanában nem történik semmi sem.

Felkelek, melózom; itthon vagy a munkahelyemen. De semmi nem történik. Miért van ez így?

Múlthéten  volt egy buli Vénél. Jó volt. Csak kár, hogy a régiek nem tudtak eljönni. Mert akkor mégjobb lett volna.

Hiányzik a Jani és  a Melák is. Acsával és Doryval néha-néha talizom, de a többiek nagyon hiányoznak. A sok lelkizés, a hülyéskedés, egymás ugratása. Ezért uncsi a minden napok.

Nevelgetem az én KIS EDÉMET. De már nem is annyira kicsit. Mint egy kissebb malac, akkora.

A boltban se történik semmi érdekes...vannak vásárlók, vagy nincsenek.

Anyuval ma kertészkedtünk. Már amennyire lehet az erkélyen.

A boltból hazafele menet, egyszercsak valami csöröpölést hallunk. Az egyik 10 emeletes ház 8. emeletéről kirepült egy ablak. Még az a szerencse, hogy sem emberre sem autóra nem esett rá. De nagyon megijedtünk.

Ma megyek Doryval moziba. 27 idegen igent nézzük meg. Remélem jó lesz. Bár én  Step up2-t szeretném megnézni, de az csak felíratosan játszák...úgy meg nem az igazi. Vagy a táncot nézi az ember vagy olvassa a szöveget. A kettő együtt nem jó.

Kedden Ancsával sétáltunk egy nagyot. Igaz moziba akartunk menni, de elnéztem, a műsort így a séta mellett döntöttünk.

Héfőn fodrásznál voltam. Eredetire visszafestettem a hajamat. Már nagyon untam a festést. Minden alkalommal más és más színű lett. Szóval most egy ideig no festés. Anyám is abba hagya. Megegyezé alapján.

Csütörtökön beíratkoztam a közelünkbe lévő konditerembe. Tenni fogok az egészségemért. Mert ez így nem mehet tovább. Igaz anyám vetette fel az ötletett, de igazat adok neki. Kell nekem egy kis kimozdulás naponta. Szóval kedden kezdek. Egy kis csoporttal. 1 hónapig segítségemre lesz egy edző. Persze szép juttatás fejében. De ha bevállik, akkor nem bánnom.

Nah most meek, kutya, hajmosás és utána irány a mozi...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr87422370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása