Party at me

2008.05.06. 13:26

Kedves Blogom, Olvasó!

Anyu jövőhéten lemegy a nővéremékhez. Egész héten lent lesz. Gondoltam egyet és közöltem vele, hogy akkor én csinálok egy bulit.

Elvileg csajos buli lenne...de mivel a női ismerőseim száma, eléggé gyér...így úgy döntöttem, hogy fiúkat is hívok...pizsamaparty kilőve.

Hogy mit fogunk csinálni? Hm...ez jó kérdés. Beszélgetünk, zenét hallgatunk, játszunk. Szólók Vének, hogy hozza az Activityét. Lesz kártya is.

Sokat gondolkodtam, hogy legyen valami extra is, ne csak úgy...

Mivel ma anyuval kitaláltunk valami nagyon finomat, így elkészítem a barátaimnak is. Egy kis vacsi. Legalább megtudják, hogy tudok én is főzni.

-Húscsíkok (lehetőleg pulyka felsőcomb)

-Bacon szalonna, felkockázva

-Olaj, amin sül

-Sárgarépa, karalábé csíkok

-Krumpli vékony csíkok

-Egy kis fehér bor (csak az ize miatt)

-Mustár

-Bors, só (izlés szerint)

-Grill fűszerkeverék

-Tejszín, sajt (esetenként keményítő)

-Friss bazsalikom (nem szárított)

Szóval isteni finom volt.

Sütök is valamit...csak még nem tom mit. Talán sajtos rúdat, meg valami édeset. Banános sütit.  Az étellel amúgy bajban vagyok, mert kb 10 emberre számítok. Ipari mennyiséget kell csinálnom. Anyagi csőd! De évente egyszer talán megtehetem.

A lakás kitakarítása mellett, egy kis díszítésre is gondoltam. Mivel itt a tavasz...virágok, mécsesek (illatos). Terveim közt van még az is, hogy a szőnyeget felveszem.

Ej, hogy lesz nekem annyi székem...

És hogy fogom őket megetettni? Úgy tűnik a nagy asztalt be kell vinnem, csak úgy férnénk el.

Annyi ötletem van, de mennyit valósítok meg, nem tom:S

Még szólnom kell, hogy, vacsi is lesz, úgy készüljenek.

Húúúú, de sok munka vár rám...

Nah meek, tervezek tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://marypopins.blog.hu/api/trackback/id/tr91456577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása